Saturday, January 9, 2010

Pendapatan Dari Rumah

Menjana pendapatan hanya dari rumah? Kepada mereka yang baru dalam dunia cyber dan internet ini ianya mungkin merupakan sesuatu yang baru tetapi kepada mereka yang telah biasa bahkan yang telah berjaya ianya adalah satu cabang perniagaan yang benar-benar menguntungkan. Hanya dengan menggunakan PC dan internet mereka boleh menjana pendapatan melebihi Jutaan Ringgit. Bahkan rasanya ianya menjadi amat popular di seluruh dunia. Terasnya adalah INTERNET, tetapi bagaimana kita yang baru ini yang kadang-kadang langsung tak tahu pasal IT ini boleh turut serta bersama-sama mereka yang telah berjaya.

Banyak cabang program yang boleh di dapati dan semuanya di INTERNET. Kita boleh berjaya sebagai penulis Blog, menyertai program MLM, Adsense, "Affiliate Program" ataupun menjual sendiri barangan di INTERNET.

Pada saya cabang perniagaan ini amat menguntungkan tetapi kita hendaklah berhati-hati takut-takut tertipu, jadi berhati-hatilah. Dalam INTERNET semuanya ada cuma kita kenalah pandai buat analisa dan penyelidikan sendiri agar tidak menjadi mangsa penipuan.

No comments:

Post a Comment